I huvudet på SkalmanAl!

Det tog lite tid, men nu har jag av någon anledning registrerat en blogg.

Rubriken, "I huvudet på SkalmanAl" känns ganska talande för vad texterna kommer att handla om. Mina tankar varvat med upplevelser. För tankar har jag. Ibland glada, ibland cyniska och emellanåt melankoliska.

Nu under vintertid tenderar tankarna att vara tunga. De drar ner mig. Jag får kämpa. Fast egentligen beror det  inte på vintermörker. Ligger en brusten relation bakom. Vad mer påverkar ens mentala hälsa mer än kärleken? Det kan vara helt underbart, men även så förjävligt och energikrävande... Kommer gräva mer i det här. Är trots allt något som kretsar i mitt huvud.

Ska bli intressant för mig, och kanske för någon annan, att se hur det här utvecklas. Men helt säkert är att jag inte kommer skriva om coola mingelfester och sjuuuukt snygga kläder eller för den delen läppglans. Känns inte som om det är jag. Även om många skulle beskriva mig som metrosexuell. Oj, det ordet kändes gammalt nu. Fast tycker det är ett helt okay epitet. Alla borde vara det. Så, nu har jag börjat påverka också. 

/SkalmanAl





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0