Kan inte släppa det

Skrev förra veckan att en person tyckte jag var lik författaren Håkan Nesser. Fick höra det utanför stället "Rose". Jag kan bara inte släppa det. Hur kan man ens få den idén i skallen? Eller kanske menade personen att ställa till det i mitt huvud? Hur som helst är det så himla kul sagt.

Jag har nu specialgranskat Håkans huvud. Det finns ingen likhet. Ingen över huvud taget. Inte ens om man kisar hittar man någon likhet. Att vi båda blir suddiga vid kisning räknas ej.


SkalmanAl?                                                                 Håkan Nesser?



Så, är det ögonen? Han har blå och jag bruna. Är det frisyren? Jag har hår. Det har inte han. Är det näsan? Han har modell längre och jag något kortare. Håkan har skrattgropar. Svin! Det har inte jag. Håkans underläpp är  öververdimensionerad i förhållande till min. Håkan är "gammal". Det är jag också om ett antal år. Men inte nu. Håkan har rynkor. Stackarn. Han är ljus i hyn. Jag har fin färg. Ja, inte är det mycket som kan bockas av som likhet.

Kisade du verkligen?

Vem är du lik?


Kommentarer
Postat av: At

Haha : D ni är ju inte lika alls.



Bra skrivet (Y)

2011-09-25 @ 12:20:05
Postat av: SkalmanAl

Eller hur, det är så chockerande märkligt att någon säger en sådan sak. Bra sätt att få folk att fundera. För personens kommentar har ju levt kvar.



Men vem är (Y)?

2011-09-25 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0