Back in East

Söndag kväll och jag är tillbaka i Stockholm. Hemresan gick bra, men var lagom seg. Det blev en aningen för sen lördagsnatt för mig och Sofia. Lite dumt att trycka i sig drinkar så sent på natten när vi skulle köra hem vid lunchtid. Jag har lärt mig nu. Gäller bara att jag även kommer ihåg det till nästa gång. 

Vi ramlar in på hotellet strax före 05. Mitt härliga konsekvenstänk såg till att jag tog det lite lugnare än andra. Ibland är det bra att tänka på följderna. Önskar kanske att jag tänkt lite mer på morgondagen innan jag beställde in sista drinken.

Hemresan tog 6 timmar.

Way out West var min första festivalupplevelse. Skönt med en stadsfestival. Ingen sunkig övernattning på området. Hotell är fräschare. Blev imponerad över att arrangörerna till och med la ut bryggor över gyttjan. Inget klet. bara att kliva över. Låg även mattor framför samtliga scener. Cleant och bra.



Glädje i form av plast.                         Framför scen





Kanye West med sitt grandiosa ego gör en storslagen entré.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0