Marineringen klar

Följetongen fortsätter. Nu har jag bollat Wynns svar med ett par personer. Intressanta infallsvinklar helt klart. Mitt svar gick precis iväg. Nu är det lördag, sen eftermiddag. Det verkar tyvärr som om Donna jobbar mån-fre. Så ett svar kommer troligtvis inte förrän tidigast måndag kväll svensk tid.

Något ogenomtänt ringde jag the gaming control board i Nevada igår. Talade med en agent. Ett strategistkt fiasko. När jag väl sitter i luren med agenten slår det mig att jag inte kan säga för mycket. För då drar de igång en utredning. Det är ju inte det jag vill. Inte i det här skedet. Då förlorar jag alla möjligheter på kompensation.

Syftet med samtalet var att försöka få reda på graden av allvar i Wynns brister, för att på så sätt kunna fortsätta korrespondensen med dem. Nu blev det fel. Innan jag säger för mycket och spoilerar mitt case ber jag om att få maila en redogörelse.

Jag tar agentens epostadress. Mailar ej. Min miss var att jag i samtalet berättade vilket hotell det gällde. Tillsammans med en redogörelse antar jag att gaming control board måste agera. Nu sitter jag här och vet fortfarande inte hur jag ska värdera händelserna. Sunt förnuft får råda. Tyvärr.

Jag avvaktar någon dag med att lägga upp mitt svar.


Fortsättning följer -med garanti.







Kommentarer
Postat av: Espresso House Sveavägen

Väntar med spänning på att få se ditt svar till Wynn, och på att få höra slutresultatet av alltihop sen! ;)

2011-08-28 @ 18:33:25
Postat av: skalmanal

Kul att du följer detta fantastiska drama. Svaret kommer om ett par timmar. Hur ska detta sluta?

2011-08-28 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0