Wynn svarar

Det tog 3-4 arbetsdagar, och nu äntligen har ett svar ifrån pokerchefen på Wynn trillat in. Jag avvaktar med att lägga upp svaret ett tag. Måste fundera kring en bra strategi för min fortsättning. Ska försöka få input ifrån ett par personer först.

Man märker att Wynns strategi med deras svar är att släta över samtliga händelser. I alla fall utåt. Däremot bekräftas det att jag hade helt rätt i mina upplevelser. Alla mina påstående har styrkts med övervakningskameror. Vid en första genomläsning gick jag nästan på deras strategi, vilket var att förminska händelserna. Lurigt. Detta måste marineras och bollas.






Lägger upp deras svar senare eller i morgon.





Kommentarer
Postat av: Tjolovski

Bra jobbat Allan! Ska bli kul att läsa.

2011-08-25 @ 09:02:52
URL: http://www.charter.se
Postat av: SkalmanAl

Tjolovski, yes, verkar bli en intressant följetong av det här.



Lägger upp mailet senare.

2011-08-25 @ 11:16:50
Postat av: Matrosen

Lolz, vem fan bryr sig? Gör världen en tjänst, lägg ned denna blogg.

2011-08-25 @ 17:59:04
Postat av: Anonym

Matrosen, om du ger mig din email så får du en preview på svaret... jag vet att du vill.



Jag kommer lägga ner min blogg. Ja så snart den blir kommersiell. Kommer stiga mig åt huvudet annars. Men fram till dess så vet du vilken adress din webbläsare ska ha.

2011-08-25 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0