Tiden går

En och en halv arbetsdag i Vegas har gått sedan jag sände iväg mitt mail till Wynn. Ingen respons förutom ett automatiserat email som bekräftar att de tagit emot min mail och att de återkommer. Deras formulering "Your email has been received and will be processed appropriately."

http://skalmanal.blogg.se/2011/august/bestamde-mig-for-att-agera.html

Tidigare inlägg om svinnet på Wynn

Min första tanke var att vänta upp till en vecka på deras svar. Antar att de behöver gå igenom film för att bekräfta min story. Det kan väl ta ett par dagar. Därefter ska väl nån beslutsfattare få en brief och då ta beslut om hur de ska hantera frågan. Med tanke på att jag antyder om att ärendet är allvarligt och att gaming control board borde notiferas så bör de dra detta mer skyndsamt.

Har jag inte hört nåt på fredag förmiddag så får jag fundera på nästa steg. Men fram till dess avvaktar jag och inväntar svar med spänning.




tick tack




Kommentarer
Postat av: Hang tough

hahah, du tror för mig om det själv skalman! varför skulle några höjdare bry sig om vad en fattiglapp likt dig själv har för synpunkter? Lolz.

2011-08-23 @ 13:03:34
Postat av: SkalmanAl

Din torftiga kommentar ökade nu på min önskan om ett svar ifrån the big guys! tick tack tick tack

2011-08-23 @ 15:31:05
Postat av: Hang Over

Det verkar som dyslexi smittar !

2011-08-23 @ 19:04:56
Postat av: SkalmanAl

Det kommer ta språkvetare 100-tals år innan man med säkerhet avkodat "Hang Overs" kommentar.



Är det kanske Kungen som är inne och läser SkalmanAl? Kunglig hovleverantör tro?

2011-08-23 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0