Ni måste skoja?!? -Norge

Den här märkliga norgehistorian visar sig inte vara slut. Igår hittade jag ett till kuvert hemma vid dörren. Ytterligare en faktura. Nu är jag uppe i en kostnad på SEK 1 227. Fortsätter det såhär så kan trippen sluta som den dyraste i år. Vill känna mer ilska för situationen. Det enda jag känner är en uppgiven irritation. Vågar jag öppna dörren och gå igenom dagens post?

Dags för en ny länkning. Ligger inte så mycket underhållningsvärde i länken. Ingen alls skulle jag tro. Klicka inte. Gör det som jag skrev tidigare för att hjälpa till med seo:n. Översättningsbyråer

För er som glömt, eller vill ha en förklaring, läs här.







Kommentarer
Postat av: Conan

Grymt bra att du ber dina läsare att klicka på en felaktig länk...

2011-12-06 @ 17:42:38
Postat av: SkalmanAl

Ni skulle ju inte klicka, skrev jag ju. Men tack för upplysningen. Felet åtgärdat.

2011-12-06 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0