Ser slutet

Vad hände med veckan egentligen? Lördag igen. Ny Pollypåse som belöning för veckans slit. Min undersökning kan fortsätta. Efter dagens påse ser jag nog utredningen som klar.

Då går jag igenom dagens påse lite snabbt. Måste iväg snart och kan inte måla ut mina nya rön för sakens skull. Blir hård ren fakta bara. Alltså, påsen innehöll 87 bitar. 35 mörka och 52 ljusa. Den procentuella fördelningen är 60/40.

Jag kan nu konstatera att samtliga tre påsar innehåller ungefär samma fördelning. 60/40. Antalet bitar varierar ifrån 87-90 st.

Förhoppningsvis kommer jag framöver bara njuta av Pollysarna. Inte räkna dem.  Jag hoppas att det här inte sätter sig som en knasig idé, en tvångstanke. Om jag nu utvecklar en tvångstanke så får jag ett större underlag, och det är positivt. Alltid något gott med det dåliga. Tvångstankar har visserligen svårt att slå rot i mig. Framtiden ser ljus ut!


/SkalmanAl




87 bitar kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0