Ovanligt snygga pokerspelare + personal som lever på lånad tid.

Idag fick jag en ovanligt bra seating vid pokerbordet här på Wynn. Plats tre, tredje ifrån dealerns vänstra sida.

Oftast är det mestadels snubbar som spelar. Ibland sätter sig en kvinna vid bordet. Här i Vegas/Wynn är förhållandet snygga spelande tjejer betydligt högre än andra platser jag spelat på. Kombinationen vinnande händer och tre väldigt fagra tjejer kändes tilltalande. 




Triss i damer.





Vid utväxlingen försökte kassakvinnan i pokerrummet blåsa mig på 200 dollar. Hon staplar 100 dollarmarker innehållandes 6 st 100 dollarmarker istället för normala 5 st. Det är andra gången det händer i pokerrummet. Gången innan fick jag 100 dollar för lite vid inväxling. Floor-gubben var säker på att de hade rätt, likaså kassapersonalen. Jag hade hade druckit en del. Började tvivla på mig själv. Efter ett tag ber jag om en kameracheck. Det finns kameror överallt som registrerar minsta lilla vinkel av pokerrummet. Kontrollrummet checkar överlämningen på 20 minuter och bekräftar att jag ska ha ytterligare 100 dollar.

Undrar hur mycket svinen svinnar per dag? Per vecka? Per månad? Trist att det ska dra ner helhetsintrycket, då deras dealers är väldigt duktiga och trevliga. Funderar på att rapportera skojarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0