Tillbaka med en lagad smart telefon

Det tog 4 veckor för nötterna att laga min telefon. Det måste vara ett rekord. Ett dåligt rekord. Jaja, nu sitter jag här med min xperia mini. Jag får vara glad över det.

Mitt facebook-beroende visade sig omedelbart. Att ifrån en ständig uppkoppling gå till att endast ha möjlighet att kolla facebook vid jobb- eller hem-datorn, ja det var krävande första veckan. Inget skämt, Det var jobbigt. Allt eftersom dagarna gick, försvann även begäret. Jag blev av med den dåliga vanan. Skönt!

Tidsfristen är över. Vi får se ifall jag kontrollerar mitt facebookande bättre framöver. Troligtvis inte.

Mobilverkstaden blev instruerade om att inte rensa telefonen eller installera ny mjukvara. De sket i mitt önskemål. En del information försvann. Fuck dem.


Kommentarer
Postat av: Hang Over

Jag har gått hos min tandläkare i SEX månader å mina nötter är fortfarande inte OK. Så sluta å gnäll/Tothferry

2011-07-09 @ 23:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0