Vulgär på fel språk + superhjältar

Dag ett. Ett smakprov på sightseeing. Den varar i någon timme. Vi hälsar på stan lite smått kan man säga. Det jag slås av är att hotellkomplexen är så ofantligt stora. Hur som helst. Vi tar en skyttel, på räls, ifrån ett hotell till ett annat. Hälften av oss fotar som galningar. Rätt vinkel är viktig. Ner på huk för rätt bild. Proffs är i farten.

Det är då en av oss råkar säga en vulgär sak på helt fel språk. Där står vi i skytteln och Lisa knäpper kort. Person X får då för sig att vara lite burdus och säger att Lisa (som står på huk) "är redo för att ge ett blow job". Han säger allt på svenska. Förutom blow job. Vagnen är full med amerikaner. Är det något i vagnen de förstår, så är det just blow job.

Det här med spel verker vara en stor grej i Vegas. Vi var förbi MGM. Deras sports betting-avdelning ser ut som om det skulle kunna vara NASAs kontrollrum. Våra ATG-ombud kändes... Äh, ska nog inte ens nämna dem.



Fler stolsrader bakom mig som inte kom med på bild.



Det är varmt i den här öknen. Sommartempratur. Väderkanalerna säger att det dessutom är ovanligt varmt för årstiden. Många får det tufft med värmen. Och här i Vegas ser man superhjältar på varje kvarter.  De är inte sommarklädda. Vissa har andra saker att oroa sig över. Till exempel polisen,

Rätt som det är ser jag en Teenage Ninja Hero Turtel sittandes med två poliser och ett Tv-team kring sig. Jag är bakom kameran på något Cops liknande program. Stannar till och iaktar någon sekund. Ser att polisen inte alls är glad över Turtelns vapen, vilket är en Nunchucka. Det är svårt att vara superhjälpte. Många lagar man måste följa. 



Polisen håller i ninjans vapen. Fantastisk tv!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja det var roligt! Dock var det nog ett av de mindre vulgära uttalande vi hört hittills under resan. Tänker typ middagsdiskussioner... ^^

2011-07-20 @ 10:41:45
Postat av: SkalmanAl

Det som sägs under middagarna stannar i Vegas ;)

2011-07-20 @ 13:00:51
Postat av: Hang Over

"Blow Job" ??? Översatt blir det nog "blåsarbete". Vem sjuttsingen skulle njuta av det ? Nä, tacka vet jag ett hederligt suckjob! Ps. Jag har en vas från Kosta Boda hemma som jag njuter av, emellanåt.

2011-07-24 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0