Sitter på en stol

Tanken var att gå till banken. Jag gick till banken. Att man inte lär sig att de alltid stänger för tidigt. Kvart över tre stod jag utanför och ville in. För sent. Istället sitter jag nu en timme senare på en plaststol och tittar på när bilen blir handtvättad.

När ska datortillverkarna klara av att ta fram skärmar som inte är bättre i skarpt dagsljus? Min samsung 9 har i och för sig klarat sig bättre än samtliga konkurrenter (läs Macbook air) på den fronten. Men ändå så sitter jag i skuggan?

20 minuter ska det ta. För mig tog det säkert över en timme sist. Resultatet inte jättebra. Kan vara värt 180 kr. Känns billigt. Vågade inte fråga om kvitto. De bröt på något Balkan-språk.




Lånad stol.

Kommentarer
Postat av: Hang Over

hhmm, lämnade du nycklarna har du ingen bil nästa vecka. Handtvättad av andra ? Är det en Ferarri eller.........? Säljs billigt på en loppis nära Vladivostock !

2011-06-28 @ 22:50:30
Postat av: SkalmanAl

Plockade givetvis med mig nyckeln och hade den i tryggt förvar där jag satt på stolen. Hade god uppsikt på gubbarna.

2011-06-28 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0