Glömde visst två gånger

Vilken fantastisk upplevelse konserten var. Att få se SADE efter så många års lyssnande var helt otroligt. Jag fick multipla rysningar. Så stort.

Dagen efter, fick jag reda på, eller blev påmind om, att jag visst introducerat båda mina Sofia C:or till SADE. Jag hade glömt det. Använde samma taktik på båda. Musik på. Sen mys. Det var för övrigt den ena Sofia C som påminde.

Inför förra inlägget hade jag visst glömt att jag köpt ett av Sade's album (Lovers rock) samma dag som lanseringen. År 2000 var det. Jag jobbade då i Bromma och plockade upp skivan på lunchen. klantigt nog så glömde jag skivan på bussätet när jag skulle kliva av. Irriterande. Hade inget annat val än att köpa en till skiva direkt efter jobbet. Hoppas bara att personen som hittade skivan uppskattade musiken.

Kanske fick jag över även den personen?





Min borttappade skiva. Titelspår "By Your Side"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0