Ett svar ifrån Conan

Idag postade Conan en kommentar på mitt inlägg "Pain i min foot". Se nedan. Inlägget är på en sådan härlig nivå. Conan har därför gjort sig förtjänt av ett större utrymme här i SkalmanAls underbara värld.

För att göra inlägget läsbart, har jag lagt in styckesindelning. Utöver styckesindelningen är allt Conans egna fantasier, eeh, ord. Jag får även passa på att be om ursäkt för Conans stavfel.

Inlägget som Conan gör en travsti på är "Conan är dåtid". Läs här. Conans svar blir bra mycket mer effektfullt med mitt inlägg färskt i minnet. Ett förtydligande för inlägget är att min tid skulle ligga runt 45-46 min om jag inte gått sönder.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conan var eggad. Luften var kall men klar. Formen kändes god och taggningen maximal. Idag skulle det ske, Conan skulle ytterligare FÖRNEDRA SkalmanAl genom att putsa sin kanontid på milen. Målsättningen var 44 min (tillika Conans lyckotal).

Det var Conans första löppass på ett par månader men då styreträningen och annan cardio (Conan är dessutom något av en mästare i racketsport) hade gått OTROLIFT bra sista tiden så kändes målsättningen rimlig.

Första sju km gick lätt, Conan formligen flög fram genom Hammarbyskogarna - målsättningen låg inom räckhåll! Sen hände det som inte fick hända. Conans vänstra lins började skava. Då Conan är en krigare så kämpade han på, efter ytterligare en km blev dock smärtan OUTHÄRDLIG och han tvingades bryta, trots att en KANONTID hade varit möjlig :(

Redan nästa dag besökte Conan sin personlige optiker som fastställde det Conan redan visste - linsen var av undermålig kvalitet... Nu gäller en ottålig väntan på ett fräsch parti linser, sen kommer Conan försöa/lyckas igen. En sak är dock säker - Conan kommer KROSSA Skalmanals DRÖMMAR!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag satt på tunnelbanan då jag läste kommentaren. Är helt övertygad om att jag såg gladast ut i hela stockholms t-banesystem just då.






Conan har balls -Lite mindre än SkalmanAls dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0