Vi är alla speciella

Det här inlägget är ifrån 15 år.

Det är lustigt det här med folk. Hur olika vi är. Finns det någon normal människa? Vad är en normal männska för något? Är det så att jag inte vet det, på grund av att jag bara umgås med väldigt speciella människor?

Jag skulle inte klassa mig själv som helt normal. Visst, jag har vänner och jobb. Är socialt anpassad. Jag är absolut ingen lös kanon som samhället behöver vaka över. Så ur ett samhällssocialt perspektiv (finns säkert ett bättre passande ord) är jag fullt duglig. Men vem ser sig som helt normal?

Så vad är det för märkliga personer jag har omkring mig. De passerar som normala om man sätter dem i en grupp. Men granskar man dem på individnivå, som man gör då man känner någon, så upptäcker man ibland lustiga saker.

Jag pratade med en vän för en tid sedan. Personen får vara anonym. Han har ett problem. Problemet och de tidigare upplevelserna gjort att han ändrat sitt mönster med att ha sex. Så vad gör att man ändrar sitt sexbeteende? Komplex kan vara en sådan orsak. -Men nej, det är inte anledningen. Sen har vi en massa andra anledningar också såsom graviditet/könisar/förhållande/religion osv. Inte heller de ligger bakom förändringen.

Min vän har gått ifrån att ha sex i sovrummet till att ha det i vardagsrummet/köket/badrummet. Så varför inte i sovrummet? Sängen är faktiskt en bra plats för en sådan aktivitet. Han har haft lite otur. Eller tur. Vet inte hur man ska se på det. Alla tjejer han varit med har lämnat väldigt mycket lubricering i sängen. Sängkläder och madrass har tagit skada. Han är för skön helt enkelt. Med en ny säng tar han inte de riskerna. Han flyttar akten till mer fuktavstötande platser.

Jag fick en helt seriös fråga av honom. Kanke en av de mer märkliga frågorna jag hört på ett bra tag. Helt seriöst undrar han om jag också haft det problemet med för våta tjejer. Jag kunde bara svara honom att utifrån mina mångåriga studier i ämnet att det är högst individuellt och oerhört märkligt att hans frekvens varit 100%-ig.

Jag gillar att han av cleaniska skäl flyttat ut akten. Han tröttnade på att lägga handdukar under. Det är verkligen i stil med min personliget. Man ska ha rent omkring sig... och under.

Go Tiger!





En stor tub glidmedel står nog inte på hans önskelista.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0