Ett varv till

Den sköna känslan med att springa i Central Park satt i nån dag. Igår behövde jag fylla på känslan igen. Den här gången lyckades jag även peppa igång Leon som följde med.

Se löptur nr 2


Tog en pisspaus mitt i turen. Tror inte man får göra sådana saker i parken. Men vad är alternativet? Att pissa på sig? Orka leta reda på offentliga toaletter. Missade trist nog att sätta på Runkeeper efter pausen. Blev kring 1,5-2 km som inte registrerades. Jaja. 

Fick en kommentar av en "Conan" i inlägget tidigare om att min tid var långsam. Att han sprungit milen på 48 minuter. Är inte 48 minuter långsamt om man springer ett lopp? Jaja, träna på och lycka till nästa gång.



Nöjd löpare.




Kommentarer
Postat av: conan

Conan skrev att tiden var medioker, skalman är kanske inte läs kunnig? Tycker dock du inte ska skriva att du springer när du av dina kilometersplittar att döma snarare powerwalkar. Skalman powerwalkar i nyc. Du är välkommen att kontakta conan när du är redo att börja springa :-)

2011-10-09 @ 11:10:58
Postat av: Tjolovski

5 min per km är helt ok tycker jag.

Iaf på ett joggingpass i fin park.

2011-10-10 @ 10:24:55
Postat av: SkalmanAl

Conan, hör av dig ifall du vill ta en powerwalk. Lovar att anpassa mitt tempo så att även du hänger med ;)

2011-10-10 @ 10:36:11
Postat av: SkalmanAl

Joggingpass -check!

Fin park -check!

2011-10-10 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0