Polis ger mig blickar

Mina löpskor fick följa med till NYC. Har ett tvångsmässigt beteende, och det är att träna. Löpning är kul just nu. Igår hittade jag dessutom energi till att springa. Tog en tur i Central Park. Hur många filmer har man inte sett där folk motionerar i Central Park? Massor. Igår var det min tur.

Se vart jag sprang

Det blev en mil. Exakt 10 km. Trodde inte att det skulle vara så långt runt parken. Ganska perfekt sträcka att jogga sig igenom. Efteråt går jag i lugnt tempo tillbaka till hotellet som ligger på 39e gatan. Solen skiner. Har musik i lurarna. Går förbi en polis. Han granskar mig. Håller kvar blicken väldigt lång tid på mina skor. Sen kollar han upp. Han önskar säkert att även han hade rosa inslag på sina löpskor.



Snapshot ifrån löprundan

Kommentarer
Postat av: Hang Over

Förvånad ? Allt, menar ALLT funkar i NY, MEN "rosa

inslag" på en man ??? Gay maybe!?

T.o.m. Navy Seals får ju vara det nu för tiden.

Watch up in the elevator ! Or down !

2011-10-07 @ 13:10:27
Postat av: SkalmanAl

Ja just det, "don't ask, don't tell" -regeln har de tagit bort inom det militära, har jag för mig. Ut på stan nu och se vad som kan tänkas hända idag. Idag åker nog anders fd sneakers på :)

2011-10-07 @ 16:30:14
Postat av: Conan

Vilken skittid! Själv sprang Conan i lördags Sicklaloppet på för sin del mediokra 47.58.

2011-10-08 @ 16:27:40
Postat av: SkalmanAl

Conan, jag som trodde du var snabbare än så. Hoppas du springer bättre nästa lopp.

2011-10-08 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0