Förbannat sött

Jag kollar mycket på serier. Egentligen bara nedladdade serier. Ibland även på Fredrik och Filip. Måndagar är bra nedladdningsdagar. Tror det är hela fem serier som går att tanka hem då. En dag att längta till. En serie som jag inte kollat på, men som många säkert tror jag kollat på är Sex and the city. Inget för mig. Däremot gick jag i Sex and the city's spår i lördags.

John som fungerade som vår guide i New York, tog oss bland annat till Magnolia Bakery. Tydligen känt ifrån serien Sex and the city. Bageriet säljer cupcakes. Söta som fan. Utanför slingrar sig en lång kö. Folk har gått på hypen. Även vi. Puckon asså. Där står jag i en lång kö för skitsöta cupcakes som jag aldrig skulle köpa igen. Varför? Varför detta flockbeteende? Jag gillar inte serien. Jag gillar inte för söta bakverk och jag gillar inte att stå i kö. Ändå så står jag där.

När jag väl är inne affären ser jag en rosa cupcake. Ja, jag köpte den såklart.




Bilder för alla Sex and the City fans. Conans favorit kanske?

En söt sak.                                                     Även jag har bidragit till köbildningen.                                                                    









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0