Väskan är packad

Då var det dags igen. Reser västerut. Destination New York. Har en halvtidig flight, så jag borde sova nu istället. Är dessutom väldigt sliten efter gårdagens svensexa. Kommer sova gott i natt.

Har haft turen att få en del sköna observationer på mina resor sista tiden. Väldigt oväntade saker såsom naken man i en hiss. Eller varför inte en gången jag nästan blev antastad av ett gäng glada kvinnor. Även det i en hiss. Dagarna efter blev jag snosad i nacken av en full snubbe. Även det i en hiss såklart. Får se vad hissarna i NY ger för upplevelser.

Nu när vi ändå är inne på hissar kom jag på ett livsförändrande skede. Hissen var central -även den gången. Får spara inlägget till en annan gång.

En rolig vecka väntar. Just det. Sökte såklart upp resan via flygresor.se. Fungerade skitbra!
(Ser fram emot en till lunch på Grill grabbar)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0