Jag och min fru?

Så trillade Donnas svar in efter en påminnelse ifrån mig, Kan inte påstå att jag är helt nöjd med svaret. Lägger upp svaret om en dag eller två. Det får släpa lite här i bloggen.

Donna erbjuder mig en gratis middag för mig och min fru. Haha, ja så bra. Jag bokar genast en flight för mig och min fru till Vegas. Tar ju endast ca 20 timmar att flyga dit plus kostar 14-18 tusen för två billiga biljetter. Vart ska vi bo någonstans? High five för det!

Lite kul att Donna erbjuder mig fri middag för mig och frugan. Saxar meningen ifrån mailet.
"It would be my pleasure to send you and your wife; or a friend to dinner for the inconvenience you experienced in the poker room, but please understand that poker rarely comps rooms."

Vem är denna mystiska fru? Fru SkalmanAl? Var är hon nu? Jaja, Donna har väl sett mig tillsammans med A på  övervakningssekvenser och antagit att vi var man och fru. Blev ett par trevliga dagar innan "min fru" var tvungen att åka tillbaka till norge.

Okay, en middag är ju tramsigt. Det funkar inte. Fortsättning följer.






Kommentarer
Postat av: Tjolovski

Hittade faktiskt en bild på din fru på nätet:



http://dl.dropbox.com/u/11341722/allan.png



Ni är slående lika, men det sägs att man och hustru blir mer lika med tiden.

2011-09-07 @ 13:45:30
Postat av: SkalmanAl

Haha vilken underbar bild. Tjolovski, du blev säkert upphetsad av bilden. Måste säga att "min fru" var ännu mer en fröjd för ögat. Trots detta otroligt fina exemplar.

2011-09-07 @ 15:17:40
Postat av: Tjolovski

Vem är denna mystiska "fru" då? Berätta mer!

2011-09-07 @ 18:11:26
Postat av: SkalmanAl

Ja du kan ju höra av dig till Donna på Wynn å be om film på oss. Hälsa Donna ifrån mig :).

Eller, kolla upp vem som var finalist i norska "Ska vi danse" 2010.

2011-09-07 @ 18:24:31
Postat av: Tjolovski

Den här puman??? http://www.youtube.com/watch?v=g0GfqAqG3YM

2011-09-08 @ 10:23:26
Postat av: SkalmanAl

Du får väl hacka dig in i Wynns nätverk och plocka fram "bevis"... lyckas du då blir jag djupt imponerad :)



Men det stämmer, den länkade tjejen kom till final i skal vi danse.

2011-09-08 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0