Grattis igen

Tänk att SkalmanAl redan är två år. Nu har det alltså gått två sedan han föddes den 16e december 2010. Mycket har hänt. Två är är trots allt en lång tid. Det har varit roliga två år. Jag har så många gånger sett fram emot en lugn stund för att skriva. Det har varit roligt och givande. Oftast har jag satt mig utan att egenligen veta vad inlägget ska handla om. Men så snart första orden är skrivna smattrar det oftast på automatskt,
 
Till en början var jag mer trogen SkalmanAls karaktär. Med tiden märkte jag att det är oerhört svårt att mata ut inlägg som inte har med mina dagliga upplevelser att göra. Dagliga saker är inte speciellt intressant för den delen. För lätt. För dummies. Det finns dock en del ämnen kvar som jag skulle vilja skriva om. Men jag har bestämt mig för att hålla dem utanför SkalmanAl. Kan bli för självutlämnande annars. 
 
Första året skrev jag drygt 160 inlägg. Orkar inte räkna årets produktion. Men borde ligga på 130. Det är närmare 300 inlägg på två år. Inte undra på att jag känner mig tömd för tillfället. SkalmanAl får vila ett tag. Ska slå av på tempot. Blir inte inlägg lika ofta. Kanske bara så få som 1-2 inlägg i månaden en period. Fantasin måste få återhämta sig.
 
Ett stort grattis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Trista

Grattis :) Meen vad trist. Din blogg är så underhållande!!

Svar: Tack. Snällt. Det kommer mer. Lite mer i alla fall.
SkalmanAl

2012-12-17 @ 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0