U-Turn

Idag var det visst en stor dag för sverige. En prinsessunge föddes. Det fick mig att komma att tänka på, att jag förra veckan fick en rolig idé, ifrån en före detta kollega. Nämligen att byta inriktning till att skriva en pappablogg á la SkalmanAl. Jag antar att hon gav mig idén för att SkalmanAl har något kontroversiella tankar, kring både den inre och yttre världen. Men ska jag verkligen exploatera SkalmanAl Junior? Frågan är inte akut. Jag har inga kids.

Mitt förra inlägg sporrade Conan. Dock inte så mycket så att han antog utmaningen. Kapaciteten finns nog inte? Hur som helst utmanade han mig i en sorts spurttävling på rodd. Jag tar hans tid i helgen. Troligtvis på första försöket. Måste medge att hans kommentar i kommentarsfältet har ett stort underhållningsvärde. Den högljudda byråkraten har ett öga för sarkasm.







Förstår man inte den här, så kan man nog inte läsa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0