Vart tog dom söta lilla tankarna vägen?

Sitter här och har absolut inget vettigt att skriva, trots att det är en spännande tid. Men att skriva om det, skulle avvika för mycket ifrån SkalmanAls person. Istället letar jag febrilt efter reflektioner. Hittar inga.

Visst, jag ett par vettiga tankar i skallen. Men de kräver en hög dos av filosofering. Kreativ förmåga -borta. Vilande. Istället får jag väl ta tillfället i akt och semi-rasa. Conan, är i mitt sikte. Det var länge sedan han gjorde väsen av sig i kommentarsfältet. Ingen trigger kanske?

Conan drog ett mail till mig för någon vecka sedan. Hade inget med det här att göra. Han ville få lite tips. Frågade om han kunde slå en signal nån kväll i efterföljande vecka. -Javisst, det går bra. Har han ringt? -Nej. Jag kan bara dra två slutsatser av hans beteende:

1) Conan ser mig som en kompetens och vill ha input.
2) Conan går inte att lita på.

Om du Conan, mot förmodan är miserabelt sjuk, så gäller fortfarande punkt ett.

Inlägget behövde en titel. Kom att tänka på, att jag för länge sedan, gick i samma skola som en av tjejerna som medverkar i gruppen Just D's musikvideo. Låtens titel liknar inläggets titel. Vi jobbade sedemera nära varandra. Tog väl nån lunch tillsammans. Möttes till och från våra jobb. Blev vänner.  Min minnesbild är något oklar. Kanske var jag lite förtjust i henne. Kanske inte. Vet däremot att jag gillade att prata med henne. Hur som helst fick jag på grund av en händelse, anledning till att sända henne ett blombud. Hon fick en kaktus. Dom lever jävligt länge. Så tänkte jag.








Svensk blåblodig rap. "Vart tog den söta lilla flickan vägen"




Kommentarer
Postat av: A E N

Planera telefonsamtal ? De e mycke nu !

2012-02-17 @ 08:32:23
Postat av: Conan

Conan har varit strängt upptagen på sistone med en fullsmetad agenda. Han kan dock berätta att den fysiska statusen är bättre än någonsin och att han väntar på Skalmanfjant ska bli "frisk".

2012-02-17 @ 18:49:41
Postat av: SkalmanAl

Att din fysiska status är bättre än någonsin är glädjande. Jag har sett dig kämpa. Säg till när du kommer under en kroppsfettprocent under 30.



/Hårdare -med garanti

2012-02-18 @ 17:11:30
Postat av: SkalmanAl

A E N, Ja, är man en viktigpetter som Conan, måste man tydlig varsla i god tid innan. Han har ju trots allt en "fullsmetad agenda". Kan bara anta att han numera jobbar närmare 40h/vecka hos sin semi-statliga arbetsgivare.

2012-02-18 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0