Det händer i hissar

I somras, i vegas, blev jag som jag tidigare skrev, sexuellt trakasserad. Jag fick också min bekvämlighetszon passerad. En full snubbe bestämde sig för att sniffa mig i nacken. Läs här. Nu har det hänt igen. Ett nytt övertramp i en hiss.

Mitt konditionspass var precis avklarat på hotellets gym. När jag kliver in i hissen för att åka upp till min våning, står en pojke redan i hissen. Han är kanske 8 år. Ser ut att komma ifrån indien. Han tittar på mig. Utan att säga något petar han på min vänstra arm. Brukar man inte presentera sig innan man börjar ta på varandra? -Big muscles, säger han och fortsätter att ta på min arm. Grabben har inte sett någonting än, tänker jag. Spänner armen för honom, och böjer mig ner lite så att han verkligen kan få klämma.

-If you work out, you'll get arms like this, säger jag ganska nöjd. Jag kliver av och han fortsätter upp några vångingar till. Pojekn berättar säkert för sina föräldrar om den stora mannen i hissen. Undrar om föräldrarna då frågade pojken om han frågat om lov först?







Inte jag på bilden. Har mer hår...på skallen. Är han riktig?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0