Rekordstart på en måndag

Idag ringde klockan 0620. 9 timmars sömn och jag är utvilad och känner snabbt att jag lämnat helgens huvudvärk bakom mig. Hann med många filmer. Bara feelbadfilmer. Duschar ultrafort. 0630 ringer det på dörren. En hungrig person vill ha frukost. Jag med. Sen till gymmet. Hinner med ett tungt benpass. Av någon märklig anledning är det kö till vissa benmaskiner. Oväntat med tanke på att det är måndag morgon.

Joggar hem. Det är halt. Det går långsamt. Ny dusch. Eftersvettas. Nu sitter jag här på kontoret och kommer inte ihåg om jag satt på mig deo eller ej?

Varför är jag inte morgonpigg i normala fall? Helt otroligt att hinna med så mycket innan jobbet. Dessutom är känslan av en ny vecka fantastisk just nu.







Undrar hur många timmar Darth Vader sover?






Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken hook-up du har på deos alltså...^^

2012-01-16 @ 18:06:50
Postat av: SkalmanAl

Haha Lisa, bra. Du är observant. Ja men va fan, ogillar att lukta illa. Det överlåter jag till annat folk.

2012-01-16 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0