Den är för stor

Visst har storleken betydelse. Trams att påstå något annat. Jag har inte lärt mig uppskatta min modell större. Andra tycker den är lagom. Tycker den är för påtaglig. Liksom inte bekvämt. Gäller att lägga den rätt så att den inte blir för uppenbar i fickan. Andra verkar inte ha det problemet. Är det bara jag som är så känslig?
 
Nu när jag gjort köpet, så får jag väl gå med en normalstor telefon tills det att jag hittar en liten om funkar med mn rosa lur. Satt för övrigt och pratade i luren udag på jobbet, Kändes bra. Redigt.
 
Äh, jag är lack. Den är så stor. Och nej, det sitter inte i huvudet. Det är måtten i allra högsta grad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den fyller visserligen sin funktion.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A.E.N.

Skaffa en chaufför och sitt i baksätet på bilen och snacka ! En CD-skylt på det. Kan det bli bättre ?

Svar: CD-skylt? Bättre? Tja, en Delorean på det, á la Back to the future.
SkalmanAl

2012-07-10 @ 08:11:37
Postat av: A.E.N.

CD-skylt = untouchable !

2012-07-12 @ 08:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0