Grattis till mig

Vad finns det egentligen för materiella ting som lockar? Om man bortser ifrån de mest uppenbara och kostsamma som bostad, bil, båt, fritidshus och möbler, vad finns det då kvar? TV, dator, mobil, klockor? Vitvaror?
 
Under ett halvårs tid har gått och kollat på en grej. Har nog varit framme och klämt på saken fyra gånger, Relativt dyr sak. På PUB. Prylen är helt meningslös egentligen. Den underlättar inte mitt liv på något sätt. Kanske måste inte prylar alltid vara funktionella. Jag är inte så mycket för onödiga prylar. Gillar när det är cleant omkring mig. Hemma försöker jag hålla det på en minimal nivå.
 
Men den här prylen får den mig att må bra. Och efter ett halvårs funderande och övervägande slog jag till. Nu står den på kontoret och gör mig glad. Bra investering.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ett halvår och 1 100 spänn. Undrar vad den ska dansa till i morgon? Måste kolla könet på den oxå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0