Hitler

Det här inlägget är en förklaring till vem den tidigare så flitiga kommenteraren Conan är. Jag tänkte presentera honom ifrån hans mera kontroversiella sidor. Conan heter givetvis något annat i verkligheten.
 
Stora personer i vår historia attraherar folk. Det är inte alls svårt att fascineras av människor som Abraham Lincoln, Julius Ceasar, Michael Jackson, Hitler eller Mozart. Extraordinära människor tilltalar. Conan kan sitt Nazi-Tyskland och sin Adolf Hitler. Troligtvis bättre än 99,9 % av alla tyskar.
 
Kunskapstörstande som han är, infiltrerade han den svenska extremhögern under 90-talet. Exakt motiv är oklart. En annan vän, en gemensam vän. Låt oss kalla honom Junior. Bjöd in Conan till en fest för ett antal år sedan. En normal fest med normala människor. Conan var obekant med folket på festen. Inte för att Conan inte känner några normala människor. Han kände bara inte den klicken av folk.
 
Stärkt av groggar slappnar Conan av. Han glömmer för stunden bort hur man bör uppträda bland folk med hår på skallen. Conan ber om allas uppmärksamhet. Rummet tystnar. Conan som har en kraftfull röst vrålar ut: -Nu ska jag lära er hur man gör en korrekt Hitler-hälsning.
 
En korrekt teknik för en Hitler-hälsning, är något Conan troligtvis lärt sig under sin undercover-verksamhet hos extremhögern. Jag har sett den själv. Det är perfektion. Excellent utförd. Sedan är frågan om folk blir imponerade? De på festen blev det inte. Junior som hade bjudit med Conan tyckte inte att tillfället var så väl valt.
 
Ett par veckor sedan. Conan och jag är hembjudna till Juniors hus. Han har flyttat in i med sin sambo. Junior slänger på kött på grillen. Något vegetariskt till Conan. Ja, han äter inte djur. Intressant frågeställning, -Är andelen vegetarianer lägre hos extremhögern?
 
Hur som helst blir han pissnödig. Han måste urinera. Så han urinerar. På plats.
 
Jag räknade till två toaletter i huset.
 
 
Conan har tidigare använt sig av andra alias då han kommenterat SkalmanAl. Många ifrån Nazi-Tyskland såklart. Det är när man googlar namnen man förstår hur kul Conan har när han skriver under med Nazi-namn. Ett av dem är "Manstein".
 
Folkbildning av Conan. Saxat ifrån Wikipedia:
Erich von Manstein betraktas tillsammans med Heinz Guderian och Erwin Rommel som det moderna pansarvapnets föregångsmän och betraktas allmänt som en av andra världskrigets skickligaste generaler avseende rörlig krigföring med mekaniserade förband.
 
Jag har känt Conan sedan sex års ålder. Han är den vän jag känt längst. Idag bor han med två katter och en tjej. Hans sambo har fin brun färg som jag. Hans gamla bekantskaper inom extremhögern skulle kalla honom rasförrädare.
 
 
Conans alias "Manstein".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0