2012 baby

Jag känner att den här interna tävlingen med Conan tar för mycket plats i mitt skrivande. Rapporteringen tar i anspråk för mycket tid. Det går ut över min kreativitet. Därför ska jag nu hålla mig kort.

Två utmaningar
har jag fått av Conan. Jag har accepterat båda. 500 meter rodd och 10 km löpning. Mina 1:29.0 på rodd leder.

Löpningen är ett kapitel för sig. Blev svårt fotskadad i oktober. Hade ont i foten januari ut. I söndags sprang jag ute för första gången sedan oktober 2011. Min nya "officiella" personbästatid lyder, 46:43 min. Drygt 1 min och 15 sek snabbare än Conans.

Se lopp. Klicka här.

Jag har en liten bröstkorg har jag fått höra. Trots det ska jag under 44 minuter i år. Långsiktigt mål är under 40 minuter. Snälla, en gång i livet!


Nästa inlägg kommer vara helt sportfritt. Lovar.





En trött herre på täppan efter ett äckligt tufft intervallpass
i Lillesand, Norge. Sep 2011.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0