5000 m rodd Vs Tjolovski

Roddtävlingen mot Tjolovski avslutades förra fredagen. Kom på att jag inte rapporterat om resultatet. Veckan innan deadline åker Tjolovksi till Maldiverna för att fokusera på familj och utmaningen. Kanske hade det varit bättre med ett resemål på hög höjd?
 
Bra prestation av Tjolovski som kom ner till en tid kring 19,15 min på 5 000 m. Pröva själv. Det är inte lätt. Min tid på 19,02 stod sig, vilket var skönt. Nu får rodden vila ett tag. Kanske borde jag sponsra Conan och Tjolovski så att de kan åka iväg på ett träningsläger. Någon av dem måste väl komma upp i ledning någon gång?
 
Kammade hem en bjudlunch på det ständigt förvirrade stället Jensens Böfhus. Hur lyckas de alltid vara så struliga år efter år?
 
 
 
 
 
Bild snodd ifrån Tjolovskis facebook...låghöjdsträning.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tjolovski

Tur att du kom ihåg att skriva om detta.

Jag ser det som ett stort misslyckande att inte slå din tid, och har naturligtvis en uppsjö av riktigt bra ursäkter.

Nu tar jag nya tag så fort ryggen hämtat sig och räknar med att under vintern nå runt 18:30 på 5000m.

Svar: Om du kommer ner till 18:30 så blir det kul att tävla mot dig igen ;)
SkalmanAl

2012-10-17 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0