Slickar mina sår

Blev tight med tid att köpa och testa utrustningen innan Grönlandsloppet. Dubbskorna hade jag bara testat på löplabbet. Köpte dem en vecka innan avresa. Tänkte att det skulle gå bra. Hur ont kan man få på 4 mil?
 
Även fast jag ville springa in skorna så hade jag ändå ingen snö eller is att springa på. Så inför löppet hade jag alltså gjort 0 meter i skorna. Jag var var inte speciellt orolig. Brukar inte få problem med skavsår. Har väl hänt. Men ingen regel.
 
Dubbla sockor. Många backar ner och upp. Kändes bra under loppet. De ner blev tuffa för tårna skulle det visa sig. Får se hur länge tårna sitter kvar.
 
Ser inte supersnyggt ut barfota eller i flipflopsen här på Gran Canaria.
 
 
 
 
Nu har jag i alla fall sprungit in skorna.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A.E.N.

Bespara oss, tack !

Svar: Äh så farligt är det ju inte. Kunde lagt upp en bild på skavsåren på innanlåren...
SkalmanAl

2012-10-30 @ 08:00:16
Postat av: A.E.N.

NU börjar det bli intressant ;-)

Svar: Vet dock inte om sajten klarar av trafiken som skulle uppstå ifall jag la upp de bilderna. Bäst att jag avstår.
SkalmanAl

2012-10-30 @ 13:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0