Sminkat dig?

Blev en lunch med Sofia C igår. Möttes upp på Hötorget utanför kontoret. Jag ser henne tvärs över gatan. Vi börjar gå mot varandra och möts upp i en kram. Vi hittar ett lunchställe. Beställer och börjar äta.
 
Det visar sig att Sofia C trots alla år vi känt varandra, ändå är lite finkänslig emot mig. Hon höll igen en fråga av artighet. Det var när jag berättade om ögonfrans-serumet, son hon sa; -Men vet du, jag tänkte fråga dig om du sminkat dina ögon, när vi sågs. Något var annolunda tyckte hon.
 
Skulle jag någonsin bli förolämpad av att få en sådan fråga? Knappast. Bra bevis på att serumet fungerar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad jag kan komma på så har jag bara pushat ett par saker. Dels flygresor.se och nu RevitaLash. Bra grejer det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0