Förlänger Bangkok

Då hände det jag hade hoppats på. Lil'Wayne meddelar att han skjuter fram Europa-turnen till i höst. Orsak: Måste fokusera på hans skivsläpp den 26 mars. Gick ut i media för en vecka sen. För någon dag sedan hamnade han på sjukhus i en överdos av kodein.
 
Undrar hur det gick med fokuseringen? Nåja, får se om han lever i oktober då konserten flyttats fram till.
 
Vid pressreleasen var jag nära två veckor in på resan. Planerad hemresa var satt till den 14:e mars. Enkom för att Lil'Wayne skulle spelat den 15:e mars. Jag har ju tidigare lovat mig att försöka gå på konserter jag vill se. Betyder det att jag måste planera hemresor efter spelningar, so be it.
 
Det går inte att övertala Leon att stanna kvar en vecka till. Han tar sitt proteinpulver och åker hem. Jag bokar om och stannar kvar i Bangkok en vecka till. Tack Lil'Wayne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ses i oktober?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0