David Letterman

Snart är en epok över. Det är inget nytt med det. Så är det med allt. Saker kommer, och saker går. Bara att acceptera och gå vidare tyvärr.
 
Ända sedan början av 90-talet har jag levt och följt The late Show med David Letterman. Han har alltid funnits med. Alltid. Förstå vilken påverkan han måste ha haft. Letterman är den överlägset bästa intervjuaren och pratshows-värden med hans vassa och fyndiga humor. Han är i en egen liga.
 
Den sista tiden har varit tung på ett mentalt plan. Det är som att jag har sorg. Kanske känns det tungt för att Lettermans avsked gör mig påmind om att inget är för evigt, och att det också tvingar mig att reflektera över mig själv och min dödliget? Hur som helst är det sorligt att vi är inne på sista veckan med David Letterman.
 
Tack för de 25 åren jag fick.
 
 
 
En ikon som har hunnit med nästan 6 000 shower.
 
 
Närmare än så kom jag inte David Letterman.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A.E.N

Här har vi (iaf jag) väntat på något uppretande och vasst sen den 28 februari. Å så kommer detta dravel? Ryck upp sig eller lägg ned !!!

Svar: Haha...på något vis så förstår jag din besvikelse ;)
SkalmanAl

2015-05-19 @ 18:56:55
Postat av: Conan

Gäääääsp. Skriv nått patenterat om religion eller tiggare istället...

2015-06-05 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0